21.12.2011

Halkoliina

Ompeluelämää- ryhmästä saatu lahjaidea, halkoliina.


Kaava on omasta päästä, kangas on IKEAn pellavaa ja kantokepit ovat sahattu pyöreästä harjanvarresta. Tytär painoi omenan puolikkaalla punaiset omput ja minä panoin valkoiset.
Tämän koeversion vein lahjaksi kaveripariskunnalle viime viikonloppuna.
Liinan pituus on noin 140cm ja leveys noin 35cm. Liina on tehty kaksinkertaisena, jolloin painokuvat eivät mene läpi ja sain kahvapäädyt ommeltua siististi pusseiksi.


Omat viikottaiset tekeleet on nyt tehty ja pientä hiljaiseloa on tässä joulun alla ollut, kun lahjaompeluksia on tehty yötä myöten, eikä niitä oikein täällä viitsi vielä julkaista, kun osa lahjojen saajista saattaa eksyä tänne kurkkimaan... =)

5 kommenttia:

  1. Hieno tuli! Mä oon vilautellut muutamia lahjoja kun luotin ettei ainakaan kummipoika varmaankaan lue mun höpinöitä (: Hups toivotaan ettei!
    Ihanaa rentouttavaa joulua ja mahtavaa uutta vuotta 2012!!!Halauksia mummolan höpsöltä

    VastaaPoista
  2. Kiitos Maria, Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta mummolaankin! =)

    glenni, niin minustakin! =)
    Olin jo ehtinyt unohtaa koko omenapainannan, ennen kuin just näin niitä jossain...

    VastaaPoista
  3. Tää on hyvä idea! :) Täytyykin painaa kankaaseen, eikun siis mieleen, että muistaisin ensi vuonna väkertää tämmöisiä takallisille ystävilleni lahjaksi...

    VastaaPoista
  4. Maija, tämän kaveriksi käy hyvin myös sytykeruusut... =)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...